volgers

zaterdag 27 januari 2018

De Randjesbee.. showen maar...

Piep

Zoals ik jullie vertelde was het gisteren “Randjesbee” zalig in ons polderdorpje.
Geen regen dus hop met de fiets.

Zoals altijd stond de verse thee met lekkers al klaar bij onze gastvrouw, Liesbeth
Warme ontvangst, effe nieuwjaar wensen, want we hadden mekaar nog niet gezien..

En toen was er warempel een “show and tell”

We hebben allen meegedaan met de BOM van 
Bobbin
En drie waren nu klaar met hun top., mooi en zo verschillend.. 
hier gaan we..

Deze is van Liesbeth, grappig , sommige blokken
Staan op hun kop ..:) geschenk voor hip jong meisje..


Dan deze van Edith, prachtig strak in het gelid

En deze van Coby, zonder sashing, maar zo mooi omdat ze telkens dezelfde stoffen gebruikte


En de mijne.. mijn blokken zitten nog in hun doosje..
Maar ja ik maakte eerst de Blossom af..

Zou er ook aan moeten verder doen..

Maar er komt misschien nog een projectje tussen met alle nieuwe “deurtjes” die nu open gaan..en dingen die in mijn leven gebeuren., spannend.. wordt vervolgd...

Liesbeth maakt buiten patch ook prachtige borduurwerken..
Deze werkte ze gisteren aan: het is de vogeltjeslap van de fb groep Landenranden van Janita mantel..

Oei tweemaal mijn initiaal...:)

En dan maakt Edith nog een quilt voor haar kleinzoon
Met gekko’s , wow.. ook erg knap..
Een impressie..



Bij Liesbeth had je altijd twee lieve viervoeters, Treesje en Imeel., maar Imeel was zo moe dat ze vertrokken is naar de groene velden van de honden-hemel,
Nu is er een nieuwe bewoonster Klara, oh oh wat een  schatje, ze is 10 maanden oud.. ze zat bij de kweker apart.. ze kreeg nog 30 dagen.. en als niemand ze wou.. juist ja.. omdat ze maar twee kleuren in haar vacht heeft ipv 3....en kwam dus nu in een gouden mandje bij Liesbeth en haar man terecht.



Zo alle nieuws van een zalige middag hebben jullie weer gehad.
Tot binnen twee weken dames van de Randjesbee
Dan gaan we lekker verder.

Ondertussen staat hier een grote pan rode kool op en suddert de bolognese.

Van dat laatste maak ik straks nog drie lekkere lasagne’s want morgen komt mijn paps en dat wordt weer smullen.

Fijn WE

Happy quilting
Knuf


1 opmerking:

wilma oud zei

Wat was dat een gezellige BEE in jouw dorp en wat maken de dames mooie dingen en jij ook. Oh, mijn hart smolt toen ik die lieve nieuwe viervoeter van de gastvrouw zag. Wat een schatje. Groetjes Wilma